Vannacht om 02.00 uur is de klok weer een uur vooruit gezet, zoals elk jaar op de laatste zondag in maart. Door het verzetten van de klok naar de zomertijd, komt de zon later op (twintig over zeven) en gaat eerder onder (tien over acht).
Ligt je schip nog in de winterstalling en ben je nog niet aan het varen? Dan is het tijd om te gaan klussen en je schip weer vaarklaar te maken, zodat je in mei weer kunt varen. Het is nog koud, maar het wordt snel beter. Geniet van de lente!
Zomertijd ingegaan
